Shop Mobile More Submit  Join Login
Mwhahas, I do..When I get mad, I swear like a sailor :lol:

AND DON'T JUDGE ME FOR IT...

I am still reasonable and likeable :XD: No matter my profanity....

EDIT: WTF??? Someone reported this! Can you fuckin' believe it??? God Lord, anyone over 12 would of known and said every one of these words! Who ever did it is stupid, ha, bet they will report me for 'being a meanie >8(' Pfft, so 'mature' content thing was added. You can't even see it now! BAH

EDIEDIT: Now you can't even see the fuckin' thing, even if it is in a journal or some shit! Why the fuck have it then??? Stupid fuckin moron....

Edit for last: Oh, I love you people! Thank you so much for all these lovely faves, I won't be able to thank you lot personally any more though, 'cause there is so much of you! But I do really appreciate it!
Add a Comment:
 
:icontoyfreddies:
toyfreddies Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist General Artist
lol I do too XP
Reply
:iconbrokenvine:
brokenvine Featured By Owner Nov 23, 2013
eheheheheh bastard that reported you. -.-
Reply
:iconretrrs12345:
retrrs12345 Featured By Owner Jul 31, 2013  Student Digital Artist
Especially, when I get hurt, but then when they're little kids I go from,
"FUUUU---------UUDDDDGGGGGGGEEEEE!" XD
Reply
:iconlegalfool85:
legalfool85 Featured By Owner Dec 24, 2013  Student Traditional Artist
Batman Emote<---Then you should swear to him.

Reply
:iconpondkid:
pondkid Featured By Owner Mar 24, 2013  Hobbyist General Artist
thank you.
swearing is like a tension release thing. it's not bad, they're just words.
i mean i dont swear to peoples' faces but it's okay to swear AT things and people who aren't there.
Reply
:icondutchsteammachine:
dutchsteammachine Featured By Owner Dec 10, 2012
mature contend...realy deviantart (i dont mean you swimmingferret)
Reply
:iconmackenzieautobrony:
MackenzieAutoBrony Featured By Owner Aug 25, 2012
i dont blame you there! i do too XD!
Reply
:iconcrimsonsaphire:
crimsonsaphire Featured By Owner Sep 10, 2011
Especially when I get hurt like if I stub my toe. :)
Reply
:icondarkareodu:
DarkAreodu Featured By Owner Jul 21, 2011
I swear far to fucking much.

Great stamp! Very funny, and it sums me up perfectly, although I tend to swear all the time for anything. Guess being an Australian dosen't help me case. |D
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Jul 24, 2011
Thanks :3 I actually need to redo it since it's so old and scuddy XD
Reply
:icondarkareodu:
DarkAreodu Featured By Owner Jul 25, 2011
I still like it. c:
Reply
:icondvandemon:
Dvandemon Featured By Owner May 29, 2011  Hobbyist General Artist
Mostly from video games
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Jun 1, 2011
Lol, most of mine are just from other people who cuss everywhere.
Reply
:icondvandemon:
Dvandemon Featured By Owner Jun 1, 2011  Hobbyist General Artist
Common joke around my school, "I wish people would stop cussing so fucking much."
Reply
:iconvilshanka:
Vilshanka Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
Common joke around MY school, ''I don't swear, smoke or drink. Fuck, my fag fell in my beer again.''
Reply
:icondvandemon:
Dvandemon Featured By Owner Jul 7, 2011  Hobbyist General Artist
:lmao: :iconfacebooklikeplz:
Reply
:iconserpentine-eyes1994:
serpentine-eyes1994 Featured By Owner May 28, 2011
This is so me.... :) Thanks for posting! :heart:
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner May 30, 2011
You're welcome! <333
Reply
:iconmisterstrong:
Misterstrong Featured By Owner Apr 29, 2011
LOL!
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Apr 30, 2011
:lol:
Reply
:iconeeveelutions-leafeon:
Eeveelutions-Leafeon Featured By Owner Apr 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
:worship: WORSHIP TO MY FUCKING CLONE!!
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Apr 13, 2011
FUCK YEAH. :D
Reply
:iconeeveelutions-leafeon:
Eeveelutions-Leafeon Featured By Owner Apr 13, 2011  Hobbyist Digital Artist
:dummy:
Reply
:iconcomet72:
comet72 Featured By Owner Mar 28, 2011  Hobbyist Photographer
That's a lot of swearing! xD
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Apr 2, 2011
FUCK YEAH.
Reply
:iconfyoraroxsox:
fyoraroxsox Featured By Owner Feb 12, 2011  Student Filmographer
This is cute!
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Feb 12, 2011
XD Ha, thanks
Reply
:icontiuanarui:
TiuanaRui Featured By Owner Nov 23, 2010   Digital Artist
I kno right... that describes me alot! and nice stamp though! =D
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Dec 3, 2010
Thanks XD
Reply
:icontiuanarui:
TiuanaRui Featured By Owner Dec 3, 2010   Digital Artist
No prob! ;)
Reply
:iconkayharuno:
kayharuno Featured By Owner Feb 20, 2010
i love it....it so describes me in a stsmp
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Feb 22, 2010
<3
Reply
:iconkayharuno:
kayharuno Featured By Owner Feb 27, 2010
:heart:
Reply
:iconashiningstar:
AShiningStar Featured By Owner Nov 15, 2009
who the fuck reported this?
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Nov 17, 2009
Dunno. >:C
Reply
:iconashiningstar:
AShiningStar Featured By Owner Nov 21, 2009
>.<
Reply
:iconledenouement:
ledenouement Featured By Owner Aug 14, 2009
Who the hell reported this?? This is genius.
*faves*
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Aug 14, 2009
People who are mad at everything. :lol:
Thanks!
Reply
:iconfullmetalfreak81594:
fullmetalfreak81594 Featured By Owner Jul 6, 2009
Why report it? It's a piece of art! There's no need for people to get their little candy panties in a twist.

anyway... i love it! *faves*
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Jul 6, 2009
People tend to pack a spazz over everything around here. >:C
Thankies!
Reply
:iconfullmetalfreak81594:
fullmetalfreak81594 Featured By Owner Jul 7, 2009
They just need to take a chill pill. :)
no problem ;)
Reply
:iconhayaikiru:
Hayaikiru Featured By Owner May 2, 2009
Fffff, someone actually reported this?! Fucking pansy!!!

But, yeah. This is SO me. In fact, I swear even when I'm NOT angry!
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner May 3, 2009
Indeed! :iconffffplz: I RAGED over it. >:C
I actually swear in causal conversations too...
Reply
:iconelynnecostumes:
ElynneCostumes Featured By Owner Feb 17, 2009  Hobbyist General Artist
Report this? :O Who the hell doesn't swear when being angry? The fuck, you're not even HUMAN then? :ohnoes:
Great stamp. :)
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Feb 17, 2009
Some stupid little saint. Probably an illegal eight-year old :D
Thanks ^^
Reply
:iconfabianschica101:
Fabianschica101 Featured By Owner Feb 7, 2009
A sailor's life for me : D!!
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Feb 7, 2009
Hell yeah! :iconfuckyeahplz:
Reply
:iconfabianschica101:
Fabianschica101 Featured By Owner Feb 7, 2009
F***ing Ass wh***s, they s**k LMAO, JK XD Not here.
Reply
:iconswimmingferret:
Swimmingferret Featured By Owner Feb 7, 2009
Plurals, of combined sentences; :icontheresyourproblemplz:
Reply
:iconfabianschica101:
Fabianschica101 Featured By Owner Feb 7, 2009
lmao, that's hilarious
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 19, 2008
Image Size
5.9 KB
Resolution
99×56
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,920 (2 today)
Favourites
304 (who?)
Comments
92
Downloads
16
×